23/11/16

CANDIDATS PEL CONSELL ESCOLAR

Benvolguts i benvolgudes,

Us presentem les mares i el pare que s'han ofert per formar part del Consell Escolar al nostre centre
Recordeu que dilluns 28 són les eleccions.
Esperem la vostra participació.



CANDIDATS


LARA
AIBAR CORDOBÉS

Mare de laSarah (5èB) i la Dània (2nB)


Hola, el meu nom es Lara Aibar Cordobés. Sóc la mare de la Sarah i de la Dania Pelay Aibar. Molts de vosaltres ja em coneixeu i coneixeu el meu coratge i força de lluita. No tenia pensat presentar-me però després de molt rumiar he pensat que hem de ser pares lluitadors els que defensem la nostra escola. Qualsevol dels que ens hem presentat vetllarem pels drets de la nostra escola i sobretot dels nostres fills, així que espero poder ser un dels candidats que us defensarà i ser els vostres ulls i boca si mai necessiteu traslladar les vostres opinions. Estic a la vostra disposició.





TONI
PUERTA ORTEGA

Pare de Paula (P5B)



ELENA
VALVERDE
LOZANO

Mare de la  Nora (P4A)



MARI TRINI
GARRIDO
HERNÁNDEZ

Mare de la Irune (3rB) i l’Izan (6èA)





NÚRIA
PLENACOSTA
VALL-LLOSERA

Mare de la Lia (1rA) i en Roc (P4A)





MARILUZ
GONZÁLEZ
ALEIXO

Mare de la Laia (2nA)




RAQUEL
ROMERA
FERNÁNDEZ

Mare de la Iraia (1rA) i l’Aran (P4B)

Benvolguts !


Us animo a que voteu el proper dia 28.
No tinc experiència en aquesta matèria, i estic convençuda que altres candidats estan més prerarats que jo… no obstant, em presento perquè el meu fort és la vocació per ajudar els altres, i crec que  la meva aportació al Consell Escolar  pot resultar, des d'aquest punt, si més no, important. L'advocacia d'ofici, en la defensa del justiciable, és la meva feina des del 2001. Ho expresso, no per ampliar la meva clientela, sinó per demostrar que si no em sentís còmoda escoltant a la gent, els problemes socials que ens envolten, defensant als que es troben privats de Drets, etc. ja hagués deixat aquest ofici fa molts anys…






DEARBHLA
DUNNE-FORKIN

Mare d’en Senan (P5A), l’Emmet (3rB) i la Laoise (4tA)

Hola. El meu nom és Dearbhla i sóc de Dublín, Irlanda. Tinc 5 fills: 3 nois i 2 noies. L'Adam té 17 anys i està a 1ª Batx; la Caoimhe té 14 anys i és a 2n d'ESO. La Laoise a quart, l'Emmett a 3r i en Senan a P5. Ja havíem viscut a Vidreres entre els anys 2005-2007. Ara, des del juliol del 2015 ens hem mudat a Vidreres definitivament, amb el nostre gos, 'Willow'. També tenim un gat, 'Bailey', de Vidreres, i un cadell, 'Oscar', de Tossa. A tots ens agrada viure a Vidreres de nou.






SUSI
GIL OLIVER

Mare de la Berta (P3B)
Hola a tots i a totes,

Sóc la Susi, la mama de la Berta de P3-B. Porto dos anys formant part del Consell Escolar de la Llar d'infants de Vidreres "El Sorrer" com a representant dels pares i mares i l'experiència ha estat molt enriquidora. És per aquest motiu pel qual m'he animat a presentar-me a aquestes eleccions i m'agradaria poder representar-vos.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada